Pakiet Mobilności wszedł w życie 20 sierpnia br. Prace nad zmianą obowiązujących przepisów transportowych trwały ponad trzy lata i były bardzo burzliwe. Wejście w życie pakietu w ostatnim czasie jest dla przewoźników wyzwaniem, gdyż obostrzenia wprowadzane są w trudnym dla przedsiębiorców momencie. Jesteśmy drugą co do wielkości siłą transportową w Europie. Czy Pakiet Mobilności i pandemia zmienią układ sił?
W lipcu i sierpniu tego roku mieliśmy do czynienia z wieloma podtopieniami, których skutkiem było m.in. zalanie samochodów. Według statystyk te popowodziowe, ale reanimowane ponownie auta właśnie teraz mogą trafić na rynek sprzedaży samochodów używanych. Jak ustrzec się przed utopieniem pieniędzy w tzw. popowodziową okazję?
Kupując nowe, czy używane auto zwracamy uwagę na moc silnika, rodzaj skrzyni biegów, przebieg czy wyposażenie. Jednak rzadko myślimy o tym, ile stracimy sprzedając kiedyś dany model samochodu. A może warto o utracie wartości auta pomyśleć na samym początku, by nie przeżyć potem przykrego rozczarowania?
Zakup nowego samochodu to jedna ze strategicznych decyzji, którą kierowcy podejmują co kilka lat. Dotychczas najczęściej było tak, że łowcy okazji czekali do końca roku na rozpoczęcie sezonu wyprzedaży danego rocznika i jeździli od dealera do dealera. Tegoroczne wyprzedaże mogą być inne, gdyż pandemia spowodowała zakłócenie globalnego łańcucha dostaw, ograniczając mocno dostępność nowych aut. Wszystko wskazuje też na to, że ceny samochodów będą rosły.
Stu kierowców, którzy na platformie Automarket nabędą samochód w leasingu lub wynajmie długoterminowym otrzyma kartę paliwową o wartości 1000 zł. Kartą paliwową od Automarket będzie można wielokrotnie płacić za dowolne paliwo na ponad 1700 stacjach Orlen i Bliska w całym kraju.
Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego wprowadza na rynek pierwszą w Polsce bankową platformę do zakupu samochodów nowych i używanych – Automarket. Na platformie klienci otrzymują dostęp do sprawdzonych technicznie, wyselekcjonowanych i objętych gwarancją samochodów, które będą mogli w prosty sposób sfinansować. Nowa platforma jest istotnym elementem strategii transformacji cyfrowej usług Grupy PKO Banku Polskiego.
Rynek maszyn rolniczych w Polsce na początku roku nie odczuł negatywnych skutków pandemii COVID-19. Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) w pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano w Polsce o 30,4 proc. więcej ciągników rolniczych niż przed rokiem. W kwietniu, mimo spowolnienia dynamiki, liczba rejestracji ciągników rolniczych wciąż rosła. Na trend wzrostowy wskazują również dane pochodzące od firm leasingowych. Według Związku Polskiego Leasingu dynamika w segmencie agro w pierwszym kwartale br. wyniosła 19,3 proc. r/r.
W czasie pandemii PKO Leasing rozszerza możliwości zdalnej obsługi klientów. Nowością jest wprowadzenie, do powszechnego użycia przez klientów, kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. Klienci podpiszą w ten sposób wnioski o finansowanie, umowy leasingu i pożyczki oraz aneksują obowiązującą umowę.
PKO Leasing i Masterlease przekażą w sumie 100 aut osobowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Sanitarnego a 20 trafi do szpitali jednoimiennych. Pierwsze samochody trafiły już do odpowiednich placówek. ...
PKO Leasing i Masterlease przekażą 100 aut osobowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Sanitarnego Kolejnych 20 aut zostanie przekazane na potrzeby szpitali jednoimiennych Grupa PKO Banku Polskiego od początku aktywnie włącza się w działania wspierające osoby bezpośrednio zaangażowane w walkę z wirusem SARS-CoV-2 PKO Leasing i Masterlease przekażą 100 samochodów osobowych na...
Grupa PKO Leasing zakończyła rok 2019 z rekordowym wynikiem sprzedaży na poziomie ponad 10 mld zł. Spółka, wspólnie z przejętą w maju Grupą Masterlease, zanotowała ponad 10 proc. dynamikę wzrostu liczoną rok do roku. Wynik ten jest znacznie powyżej oczekiwań rynkowych.
PKO Leasing ogłosiło Strategię na lata 2020-2022, która zakłada silniejsze wykorzystanie cyfrowych narzędzi oraz rozwój działalności w nowych segmentach rynku. Celem strategii w perspektywie 2022 roku jest umocnienie pozycji lidera na rynku leasingu oraz wynajmu długoterminowego poprzez wzrost udziałów rynkowych w okolicach 17 proc. Strategia uwzględnia i bazuje m.in. na wykorzystaniu...
Zarejestruj się, aby otrzymywać komunikaty prasowe na swoją skrzynkę e-mail.