2011.04.19

Zmiana logotypu na PKO Leasing

Dzięki efektywnej współpracy z PKO Bankiem Polskim Grupa Kapitałowa Bankowego Funduszu Leasingowego będzie rozwijała się kilkukrotnie szybciej niż rynek.

Bankowy Fundusz Leasingowy SA (BFL) znany pod marką Bankowy Leasing, należący do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego zmienia nazwę na PKO Leasing.

Nowy wizerunek to nie jedyne zmiany w BFL. Spółka dynamicznie zwiększa sprzedaż i dołącza do ścisłej czołówki liderów branży. W I kwartale br. GK BFL sfinansowała leasingiem aktywa o wartości 357,5 mln PLN, co oznacza 71 proc. wzrost w stosunku do I kwartału 2010r. i drugą pod względem wielkości dynamikę na rynku. Poziom sprzedaży w I kwartale zapewnił także GK BFL awans z 9. na 5. miejsce w rankingu największych firm branży.

Impet rozwojowy jest możliwy dzięki zakrojonej na szeroką skalę współpracy z PKO Bankiem Polskim m.in. w zakresie maksymalnego wykorzystania bankowych kanałów sprzedaży.

- Dzięki efektywnej współpracy z PKO Bankiem Polskim, Bankowy Fundusz Leasingowy będzie zwiększał sprzedaż kilkukrotnie szybciej niż rynek. Naszą ambicją jest osiągnięcie na rynku leasingu takiej pozycji, jaką dzisiaj zajmuje PKO Bank Polski na rynku bankowym – zapewnia Paweł Pach, prezes Bankowego Funduszu Leasingowego.

Zarząd BFL zapowiada zmiany na rynku leasingowym. 
- Wchodzimy do gry. Realizacja naszych planów zmieni układ sił na rynku - przekonuje Bartłomiej Śliwa, wiceprezes BFL.


Kontakt dla mediów

Chcesz być zawsze na bieżąco?

Zarejestruj się, aby otrzymywać komunikaty prasowe na swoją skrzynkę e-mail.

Kontakt dla mediów

Ewelina Kaska Ekspert ds. PR PKO Leasing ewelina.kaska@pkoleasing.pl